Preguntes tipus test de "L'arxiu a l'empresa"

Aquest test posarà a prova els teus coneixements teòrics sobre la gestió auxiliar de reproducció en suport convencional o informàtic. Ens preguntarà sobre:

  • Arxivament i classificació de documentació administrativa

Som-hi !

/
Si tenim un conjunt d’informació organitzada mitjançant l’establiment de relacions per tal que aquesta sigui de fàcil accés als seus usuaris, aleshores tenim la informació organitzada en
L'organització de l'arxiu és una tasca fonamental per mantenir criteris de qualitat i eficiència en l'accés a la documentació generada. Depèn de la freqüència en què es consultin els arxius, els considerarem:
El sistema de classificació més comú que s'utilitza en tasques de comptabilitat i administratives és
Si la documentació d'un arxiu és freqüentment consultada, perquè són recents o perquè es refereixen a processos en curs, aleshores parlem d'un arxiu
El conjunt de documents rebuts o produïts per una empresa, organisme públic, individu o una altra institució com a conseqüència de la seva activitat i que es conserva per a una utilització posterior s'anomena
La forma que permet tenir més arxius emmagatzemats en menys espai és
Podem combinar diferents sistemes de classificació per organitzar els documents en diferents nivells
El canvi d'ubicació de la documentació a mesura que en disminueix el grau d'utilització s'anomena
Per eliminar aquells documents que ja no hem de guardar per llei i que ja són inservibles per a l'empresa, podem
El conjunt de processos encaminats a fer el seguiment de la documentació que entra i surt del nostre arxiu s'anomena
Comproba el resultat
Revisa les respostes
error: Contingut protegit. No està permesa la impressió. Disculpi les molèsties.