Preguntes tipus test de "L'arxiu a l'empresa"

Aquest test posarà a prova els teus coneixements teòrics sobre la gestió auxiliar de reproducció en suport convencional o informàtic. Ens preguntarà sobre:

  • Arxivament i classificació de documentació administrativa

Som-hi !

/
El tipus de classificació que ens permet ordenar els documents en funció de la situació d’una zona o territori és
La persona encarregada de fer complir les normes de l'arxiu i responsable dels documents que conté és
Quan es concentra tota la informació de l’empresa en una sola oficina, aleshores parlem d'un arxiu
Quan tenim la documentació dividida en diferents departaments o oficines, tenim un arxiu del tipus
Els arxius que haguem esborrat d'un ordinador es poden recuperar si es tenen certs coneixements informàtics, o inclús es podrien obtenir tot i haver formatejat l'ordinador.
L'autorització que s'atorga a una persona o grup de persones per a què puguin accedir a una determinada documentació quan ho necessitin per al desenvolupament de la seva feina s'anomena
Si la documentació d'un arxiu no té un ús freqüent i té una antiguitat relativa, però no es poden suprimir perquè la Llei ens exigeix conservar-los, aleshores ens referim a un arxiu
Per eliminar aquells documents que ja no hem de guardar per llei i que ja són inservibles per a l'empresa, podem
L’article 30 del Codi de comerç obliga a conservar aquells llibres i documentació que generin drets i obligacions de l’empresa en relació amb altres persones durant
Tenim un arxiu del tipus mixt quan
Comproba el resultat
Revisa les respostes
error: Contingut protegit. No està permesa la impressió. Disculpi les molèsties.