Preguntes tipus test de "L'arxiu a l'empresa"
Aquest test posarà a prova els teus coneixements teòrics sobre la gestió auxiliar de reproducció en suport convencional o informàtic. Ens preguntarà sobre:
- Arxivament i classificació de documentació administrativa
Som-hi !
/
El tipus de classificació que ens permet ordenar els documents en funció de la situació d’una zona o territori és
La persona encarregada de fer complir les normes de l'arxiu i responsable dels documents que conté és
Quan es concentra tota la informació de l’empresa en una sola oficina, aleshores parlem d'un arxiu
Quan tenim la documentació dividida en diferents departaments o oficines, tenim un arxiu del tipus
Els arxius que haguem esborrat d'un ordinador es poden recuperar si es tenen certs coneixements informàtics, o inclús es podrien obtenir tot i haver formatejat l'ordinador.
L'autorització que s'atorga a una persona o grup de persones per a què puguin accedir a una determinada documentació quan ho necessitin per al desenvolupament de la seva feina s'anomena
Si la documentació d'un arxiu no té un ús freqüent i té una antiguitat relativa, però no es poden suprimir perquè la Llei ens exigeix conservar-los, aleshores ens referim a un arxiu
Per eliminar aquells documents que ja no hem de guardar per llei i que ja són inservibles per a l'empresa, podem
L’article 30 del Codi de comerç obliga a conservar aquells llibres i documentació que generin drets i obligacions de l’empresa en relació amb altres persones durant
Tenim un arxiu del tipus mixt quan
Comproba el resultat
El teu resultat
Revisa les respostes
Disculpa, no hem trobat cap resultat
Si us plau, prova una altra respostaInsuperable !
Moltíssimes felicitats, es nota que has estudiat 😉
Fantàstic !
M'encanta veure aquests resultats 🙂 Moltes felicitats !
Molt bé !
Continua així, cal que repassem alguna coseta més, però anem molt bé !
Arrencant motors !
Estem començant, no passa res, fent i desfent s'aprèn l'aprenent. Cada dia sabrem alguna coseta més ! Tornem-ho a intentar ?