Preguntes tipus test de "L'arxiu a l'empresa"

Aquest test posarà a prova els teus coneixements teòrics sobre la gestió auxiliar de reproducció en suport convencional o informàtic. Ens preguntarà sobre:

  • Arxivament i classificació de documentació administrativa

Som-hi !

/
Quan la documentació és poc probable que torni a ser consultada, tanmateix, es considera necessari conservar-la, parlem d'un arxiu
El conjunt de processos encaminats a fer el seguiment de la documentació que entra i surt del nostre arxiu s'anomena
L'organització de l'arxiu és una tasca fonamental per mantenir criteris de qualitat i eficiència en l'accés a la documentació generada. Segons el criteri d'organització, trobarem que l'arxiu pot ésser:
L'organització de l'arxiu és una tasca fonamental per mantenir criteris de qualitat i eficiència en l'accés a la documentació generada. Depèn de la freqüència en què es consultin els arxius, els considerarem:
El tipus de classificació que utilitza les dates com a criteri d'ordenació és
El tipus de classificació que normalment utilitza un nom de persona o empresa com a referència principal és
El tipus de classificació que utilitza els números com a criteri d'ordenació és
Si la documentació d'un arxiu és freqüentment consultada, perquè són recents o perquè es refereixen a processos en curs, aleshores parlem d'un arxiu
El tipus de classificació que utilitza les lletres com a criteri d'ordenació és
El conjunt de documents rebuts o produïts per una empresa, organisme públic, individu o una altra institució com a conseqüència de la seva activitat i que es conserva per a una utilització posterior s'anomena
Comproba el resultat
Revisa les respostes
error: Contingut protegit. No està permesa la impressió. Disculpi les molèsties.