Preguntes tipus test de "L'arxiu a l'empresa"

Aquest test posarà a prova els teus coneixements teòrics sobre la gestió auxiliar de reproducció en suport convencional o informàtic. Ens preguntarà sobre:

  • Arxivament i classificació de documentació administrativa

Som-hi !

/
El conjunt de processos encaminats a fer el seguiment de la documentació que entra i surt del nostre arxiu s'anomena
Tenim un arxiu del tipus mixt quan
El tipus de classificació més adequat per ordenar estudis, informes, expedients i fulls tècnics és
L'organització de l'arxiu és una tasca fonamental per mantenir criteris de qualitat i eficiència en l'accés a la documentació generada. Depèn de la freqüència en què es consultin els arxius, els considerarem:
El conjunt de documents rebuts o produïts per una empresa, organisme públic, individu o una altra institució com a conseqüència de la seva activitat i que es conserva per a una utilització posterior s'anomena
Si la documentació d'un arxiu és freqüentment consultada, perquè són recents o perquè es refereixen a processos en curs, aleshores parlem d'un arxiu
Quan la documentació és poc probable que torni a ser consultada, tanmateix, es considera necessari conservar-la, parlem d'un arxiu
Si la documentació d'un arxiu no té un ús freqüent i té una antiguitat relativa, però no es poden suprimir perquè la Llei ens exigeix conservar-los, aleshores ens referim a un arxiu
El tipus de classificació que ens permet ordenar els documents en funció de la situació d’una zona o territori és
La forma que permet tenir més arxius emmagatzemats en menys espai és
Comproba el resultat
Revisa les respostes
error: Contingut protegit. No està permesa la impressió. Disculpi les molèsties.