Preguntes tipus test de "L'arxiu a l'empresa"

Aquest test posarà a prova els teus coneixements teòrics sobre la gestió auxiliar de reproducció en suport convencional o informàtic. Ens preguntarà sobre:

  • Arxivament i classificació de documentació administrativa

Som-hi !

/
El tipus de classificació que utilitza les lletres com a criteri d'ordenació és
L'organització de l'arxiu és una tasca fonamental per mantenir criteris de qualitat i eficiència en l'accés a la documentació generada. Segons el criteri d'organització, trobarem que l'arxiu pot ésser:
El canvi d'ubicació de la documentació a mesura que en disminueix el grau d'utilització s'anomena
Quan es concentra tota la informació de l’empresa en una sola oficina, aleshores parlem d'un arxiu
L'organització de l'arxiu és una tasca fonamental per mantenir criteris de qualitat i eficiència en l'accés a la documentació generada. Depèn de la freqüència en què es consultin els arxius, els considerarem:
Els arxius que haguem esborrat d'un ordinador es poden recuperar si es tenen certs coneixements informàtics, o inclús es podrien obtenir tot i haver formatejat l'ordinador.
La finalitat de l'arxiu és
El tipus de classificació que ens permet ordenar els documents en funció de la situació d’una zona o territori és
El tipus de classificació que utilitza les dates com a criteri d'ordenació és
El tipus de classificació que normalment utilitza un nom de persona o empresa com a referència principal és
Comproba el resultat
Revisa les respostes
error: Contingut protegit. No està permesa la impressió. Disculpi les molèsties.